Betalinger og betingelser på Samarbejde

Hos Glad Omsorg & Rent

Betalinger og betingelser

Vores ydelser

Lander deres Opgave på en af helligdagene, så har du som kunde ret til vælge den tætteste arbejdsdag eller springe over denne gang.


Glad Omsorg & Rent leverer normalt rengøringsydelser på hverdagene (dog undtaget helligdage) i tidsrummet fra kl. 8.00 – 16.00.


For at kunne yde rengøringen som boligen trænger til, kan Glad Omsorg & Rent skifte trin for prisen selvom kvartmeteren af boligen er mindre. Det sker hvis der ydes mere af tid end den afsætte. Faste priser på standard rengøring er udregnet efter kvartmeter, derfor vil ikke altid passe ind i deres bolig i forhold til kvartmeter og svær graden. Selvfølgelig vil kunden blive informeret derfra.


Aftalen på fast 14 dags rengørings hjælp vil løbe over 3 måneder. Efter 1 besøg vil du som kunde modtage en digital samarbejdes aftale.

Reklamationer og ros

Hvis du har bemærkninger til kvaliteten af rengøringsydelsen, skal du inden 24 timer efter rengøringsbesøget sende en e-mail til Glad Omsorg & Rent med beskrivelse og/eller foto af dine observationer.

Vi vil herefter undersøge sagen videre om hvordan vi kan genoprette kvaliteten.

Kundens opgaver


 Glad Omsorg & Rent vil se frem til at du sørger for oprydning før et rengøringsbesøg, så rengøringen kan udføres grundigt og effektivt.


Har du ønske om brug af særlige produkter, skal du informere Glad Omsorg & Rent Herom og selv stille sådanne produkter frem til rengørings assistenten.


Du er som kunde forpligtiget til at give Glad Omsorg & Rent besked, hvis der sker ændringer i dine telefonnumre eller e-mail adresser, da den løbende kommunikation og fakturering sker via e-mail.

Ændring af rengøringsbesøg

Du kan afbestille et rengøringsbesøg ved at sende e-mail til EASY rengøring. Du kan aflyse din rengøring uden gebyr, helt frem til 2 dage før den planlagte rengøring. Falder aflysningen senere end dette, opkræver vi et afbestillingsgebyr à 250 kr.

Du kan sætte rengøringen i pause f.eks.. i en ferieperiode. I så fald skal du meddele dette til Easy rengøring senest 1 måned før den dato, hvorfra rengøringen ønskes sat i pause.

Easy rengøring kan flytte et aftalt rengøringsbesøg inden for samme uge, men du får selvfølgelig besked om flytningen. Aflysninger fra vores side er yderst sjældne, men det kan selvfølgelig opstå.

Adgang til Arbejdsstedet

Du skal sikre adgang til din bolig for Easy rengørings medarbejder til at levere rengøringsydelsen.

Du skal mod kvittering udlevere nøgler/adgangskort til Easy rengøring, som forsyner vi disse med anonymt tal. Easy rengøring erstatter bortkomne nøgler/adgangskort.

Er der installeret alarmer, der skal kobles fra, skal Easy rengøring have oplyst kode i god tid inden første rengøringsbesøg. Ændringer af kode skal også oplyses til Easy rengøring.


Du skal give Glad Omsorg og rents rengørings medarbejdere uhindret tilgang til strøm, vand, afløb og andre tilsvarende ressourcer.

Betaling af Fast Rengøring

Betaling falder fast 1 gang om måneden, med 7 dages betalings frist. Fakturaen udsendes gennem e-mail.


For en gangs rengøring eller købt timer

Fakturaen udsendes dagen efter på e-mail, hvor arbejdet er udført. Så har man 8 dage til betaling.

Fortrolighed


Easy rengøring forpligtet til tavshed i forhold til aftalens indgåelse og rengøringsydelse.

Opsigelse af aftalen


Aftalen kan opsiges skriftligt til Easy rengøring, og i forbindelse med den sidste rengøring kan nøgler afleveres til kunden efter endt rengøring.

Privacy policy

OK
unsplash