Reklamation
Har du bemærkninger til kvaliteten af vores rengøringsservice? Så skal du sende en mail til os på kontakt@gladrent.dk inden for 24 timer med både beskrivelse og/eller foto af dine observationer. Herefter undersøger vi sagen nærmere, og finder en løsning til, hvordan vi kan genoprette kvaliteten.
Afbestilling
Du kan nemt afbestille en rengøring uden gebyr helt frem til 2 dage inden den planlagte rengøring ved at sende en mail til EASY rengøring. Falder aflysningen senere end dette, opkræves der et afbestillingsgebyr på 250 kr.
Pause
Ønsker du at sætte din rengøringsaftale på pause grundet ferieperiode eller andet? Så kan du nemt gøre dette ved at meddele dette til EASY rengøring senest 1 måned før den dato, rengøringen ønskes at blive sat på pause.
Betalinger
Ved faste rengøringsaftaler falder betalingen fast 1 gang om måneden, hvortil du har 7 dages betalingsfrist. Fakturaen udsendes gennem e-mail.
Ved engangsrengøringer får du tilsendt en faktura dagen efter på e-mail, hvor arbejdet er udført. Herved har du 8 dage til at gennemføre betalingen.
Opsigelser
Ønsker du at opsige din rengøringsaftale, kan dette gøres ved skriftligt at skrive til EASY rengøring.